♥ Τρία Απλά Βήματα για Όμορφες Χειροποίητες Δημιουργίες από Τσόχα - Felt ♥

Βήμα 1:Αυτά είναι τα υλικά που χρησιμοποιώ για τις κατασκευές Soft. Πρώτη ύλη είναι η τσόχα με το μέτρο, κομμάτια, λεπτές ή παχιές, μονόχρωμες και πολύχρωμες.





Βήμα 2:
Αφού επιλέξω το πατρόν και κόψω τα κομμάτια, παίρνω βελόνα και κλωστή και αρχίζω να ράβω. Για να αποκτήσει όγκο βάζω συνθετικό βαμβάκι, μαλακό ή λίγο πιο σκληρό ανάλογα με τη δημιουργία μου.




Βήμα 3:
Το μόνο που μένει είναι η διακόσμηση της δημιουργίας μου με διάφορες κορδέλες, χάντρες, κουμπιά ή με διάφορα άλλα διακοσμητικά.



6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο μπλογκ, υπέροχες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικά τα πράγματα που φτιάχνεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπερα,δεν εχω ασχοληθει ακομα με τσοχα,αλλα πρεπει να ειναι ευκολο.που βρισκεις τσοχα και ποσο κοστιζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Vasilikoula, δεν θα το έλεγα εύκολο, αλλά το τι θέλεις να κάνεις. Υπάρχουν πανεύκολες κατασκευές και πάρα πολύ δύσκολες που σου τρώει χρόνο και το χέρι σου από το ράψιμο αρχίζει τις κράμπες κλπ. (Εάν τα ράβεις στο χέρι).
    Όσο για τις τσόχες αριστερά στο blog μου έχω βάλει κειμενάκι από που αγοράζω τις τσόχες. Από τιμές πολύ λογικές, πάρε τηλέφωνο και θα σου πουν είναι εξυπηρετικότατοι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι εχεις δικιο,στραβομαρα μου..εγω δεν θελω πολυπλοκα πραγματα,αλλα πιανει λιγο το χερακι μου.σ'ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελειες οι κατασκευες,αλλα πως τα ραβεις χωρις να φενεται το ενωμα τους? τα ραβεις απο την αναποδη κ μετα γυρνας?θα ηθελα να φτιαξω κατι παρομοιο για τη βαπτηση του μικρου,αλλα δε ξερω αν θα καταφερω να φτιαξω τοσα πολλα κομματια!!! συγχαρητηρια παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή