♥ Πασχαλινές Λαμπάδες: Το Σκυλάκι από τη Σκοτία ♥

Το σκυλάκι από τη Σκοτία είναι η πρώτη Λαμπάδα που έφτιαξα για το Πάσχα.
Σιγά σιγά θα βάζω και άλλες Λαμπάδες στο blog.
Το χρώμα του κεριού είναι θαλασσί, για το στόλισμα του κεριού χρησιμοποίησα κίτρινο γυαλιστερό σχοινί.Το σκύλάκι είναι δυσδιάτατο από μπλέ τσόχα και για περιλάιμιο χρησιμοποίησα την ίδια καρό κορδέλα, που επάνω στο περιλαίμιο έβαλα λουλουδάκι από πορτοκαλί και πράσινα φύλλα και αυτά από τσόχα, και όλα αυτά μαζί τα έραψα με ενα κουμπί σε σχήμα κόκαλο. Κάτω έβαλα μια χάντρα θαλασσί με κίτρινα πουά, κάτω από το σκυλάκι έβαλα ένα κουμπί και επάνω έβαλα χάντρα σε σχήμα μαργαρίτας, αυτό βοηθάει διότι όταν με το καλό ανάψουμε τη λαμπάδα μας θα βγάλουμε το θέμα από το κερί και μπορούμε να το κρεμάσουμε σαν διακοσμητικό όπου θέλουμε.
Το σκυλάκι, τα κόκαλα και τις χάντρες τα έδεσα μεταξύ τους με ένα σχοινί - άχυρο. Με το ίδιο υλικό έβαλα και επάνω στο θέμα. Όλο το θέμα το έδεσα στην καρό κορδέλα και όλα μαζί πάλι τα κόλλησα στο κίτρινο γυαλιστερό σχοινί όπως είπαμε παραπάνω.




4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία λαμπαδίτσα Φλώρα.Έχω όμως ένα μικρο παιδάκι που γκρινιάζει και θέλει ντε και καλά υποβρυχιάκι...Τι θα γίνει με αυτή την περίπτωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ καλη δουλεια.Συγχαρητηρια.
    θελουμε κι αλλα.
    Επιτελους να ξεφυγουμε απ τα γνωστα τυποποιημενα μοτιβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο πολύ τέλειο ειδικά το κολάρο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου άρεσε πάρα πολύ το σκυλάκι! σου έχω στείλει e-mail για μια παραγγελεία! αν δεν σου ήρθε στείλε μου σε παρακαλώ στο matakourti@hotmail.com για να μιλήσουμε σχετικά με κάτι που θα ήθελα να μου κάνεις. (δες και στα spam/junk) Μήπως είναι το Mail Μου!
    Ευχαριστώ!
    ΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή