♥ Πασχαλινές Λαμπάδες: Το Αερόστατο που Πετάει!!! ♥

Το κερί στη πασχαλινή λαμπάδα Αερόστατο που Πετάει είναι σε ανοιχτό πράσινο χρώμα και το στόλισμα του είναι από θαλασσί κορδόνι.
Επάνω του κόλλησα θαλασσί σατέν και κίτρινη κορδέλα δεμένα με διάφορα σχοινιά
(πράσινο - κίτρινο - άχυρο και πράσινη τρέσα).
Το αερόστατο είναι τρισδιάστατο με διάφορα χρώματα τσόχας, όπως και το καλάθι του. Έχω ράψει κουμπιά σε διάφορα χρώματα και σχήματα. Λόγω του Πάσχα κόλλησα μία μικρή Πασχαλίτσα.
Το μπαλόνι με το καλάθι τα έχω ενώσει με σχοινί σε διάφορα χρώματα. Το σύννεφο το έχω κάνει από μπλε τσόχα.
Στον Ήλιο έχω κολλήσει δυο μεγάλα κόκκινα μάτια για να πηγαίνει με τα χρώματα της τσόχας που έχω χρησιμοποιήσει πορτοκαλί και κίτρινη. Επάνω του έχω δέσει δυο γυάλινες χάντρες και ένα λουλούδι από μαλλί τσόχας.






3 σχόλια:

  1. Φλωρα πολυ ομορφες οι δημιουργιες
    σου .Μου αρεσαν πολυ ολα και τα χρωματα και τα σχεδια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. apisteftes lambades, teleia douleia!!! sigxaritiria!!! ps. ti dineis kapou??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ...ΑΣΧΟΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ...ΤΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή