♥ Πασχαλινές Λαμπάδες: Η Σκανδαλιάρα Γατούλα! ♥

Νιάου Νιάου κάνει η σκανδαλιάρα γατούλα γιατί θέλει φαγητό μετά από το πολύ παιχνίδι που είχε με το κουβαράκι της.
Το χρώμα του κεριού είναι Ροζ, διακοσμημένο με Ροζ γυαλιστερό κορδόνι.
Η γατούλα έχει γίνει από λευκή τσόχα τα αυτάκια, η μυτούλα και τα μαγουλάκια της έχουν γίνει από ροζ. Στη ράχη της έχω ράψει πολύχρωμα λουλουδάκια. Το Κολάρο της είναι φτιαγμένο με γυαλιστερή κορδέλα και έχει ένα λουλούδι από μαλλί τσόχας, που είναι πιασμένο με brad σε σχήμα καρδιάς.
Γύρω γύρω έχω τυλίξει μαλλί, όπου καταλήγει σε ένα κουβαράκι.
Η διακόσμηση της λαμπάδας έχει γίνει με δυο ροζ φιόγκους, ο ένας μικρός και ο άλλος λίγο πιο μεγάλος και κορδελίτσες σατέν πάλι σε ροζ χρώμα.








9 σχόλια:

  1. Είναι πάρα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!
    Είδα ότι χρησιμοποιείες συνθετικό βαμβάκι για να τα γεμίσεις. Από πού το παίρνεις; Εγώ μέχρι σήμερα "ξεκοιλιάζω" μαξιλάρια και χρησιμοποιώ πολυεστερικό υλικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φλώρα...

    μπήκα στο blog σου, γιατί είδα ένα σχόλιό σου στα "Κόκκινα ρόδια".
    Είμαστε συνωνόματες!!!!
    Γιαυτό μπήκα. Για να σε γνωρίσω.
    Λοιπόν, μπαίνω και βλέπω ότι και κοινά χόμπυ.
    Κάνω κι εγώ κατασκευές παιδιόθεν.
    Ζωγραφική, ραψιματάκι, κολλήματα... Λαμπάδες έχω κάνει κι εγώ καθώς και πολλά άλλα χειροποίητα...
    Μοιάζουμε κάπως λέω.
    Μόνο που σου ρίχνω μια δωδεκαετία... χιχι
    Άντε, χαιρετώ συνονόματη.
    Χάρηκα που μπήκα και σου είπα ένα "γεια"...

    α... η αδερφή μου, η Ιωάννα, ασχολείται με την τσόχα και φτιάχνει τσάντες και διάφορα άλλα και έχει βρει πολύ ωραία υλικά για "γεμίσματα". Αν θες να σου την συστήσω. Θα έχετε πολλά να πείτε οι δυο σας. Α... και είστε ακριβώς συνομήλικες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανεμορφη η ψιψινα !Εχω και μια τρελλα με δαυτες !!
    Καλο μηνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατηφόρισα προς τα πίσω και είδα και όλες τις άλλες που έχεις φτιάξει, είναι τρέλα, η μια καλύτερη απο την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο Φλωρα μου!

    Συγχαρητηρια, η δουλεια σου ειναι εξαιρετικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πανέμορφες οι λαμπάδες σου!!! Με πολύ γούστο και πολλές λεπτομέρειες! Τυχεροί οι φίλοι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παρα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μην ζηλεύετε αλλά αυτήν την λαμπάδα την κράταγα εγώ το Πασχα και ήταν η ωραιότερη που υπήρχε!! Thanx Φλώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είδα τις καταπληκτικές σου λαμπάδες. Είναι ότι πιο τρυφερό μπορώ να φανταστώ για ένα παιδί. Μου άρεσαν πάρα πολύ. Με ταξίδεψαν στον χώρο της φαντασίας. Να είσαι καλά και δημιουργική πάντα. Δέσποινα από Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή