♥ Τα Αερόστατα Μπομπονιέρες!!! ♥

Μιας και ήρθε η Άνοιξη και τα παιδάκια κάνουνε μπλούμ στην κολυμπήθρα για να βαφτιστούν, μου ήρθε μια ιδέα για τη φίλη μου την Μαριλένα να κάνω μπομπονιέρα Αερόστατο.
Είναι τα αερόστατα που πετάνε σε ένα κόσμο με παραμύθια και όμορφα πλασματάκια!!!
Έχω κάνει τρία Αερόστατα:

Το μπλε Αερόστατο είναι για αγοράκια, έχω χρησιμοποιήσει θαλασσί, μπλε και άσπρη τσόχα. Επάνω έχω ράψει θαλασσί λουλουδάκια. Με τα ίδια χρώματα έχω κάνει και το καλαθάκι του.
Το ροζ Αερόστατο είναι για κοριτσάκια, έχω χρησιμοποιήσει ροζ, λιλά και άσπρη τσόχα και επάνω έχω ράψει ροζ λουλουδάκια. Με τα ίδια χρώματα έχω κάνει και το καλαθάκι.
και το Πολύχρωμο Αερόστατο για αγοράκια και κοριτσάκια. Έχω χρησιμοποιήσει πορτοκαλί, κίτρινη και πράσινη τσόχα. Επάνω έχω ράψει τσόχα σαν μπάλωμα και λουλουδάκια από διάφορα χρώματα. Τα ίδια χρώματα έχω βάλει και για το καλαθάκι.
Πιστεύω να σας αρέσει η ιδέα!!!











7 σχόλια:

  1. μου αρεσουν πολυ γιατι εχουν χαρουμενα χρωματα και ειναι κατι διαφορετικο απο τις συνηθισμενες μπουμπουνιερες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπράβο σου φλώρα !!! τέλεια ιδέα !!! όσο για την υλοποίηση ... ε δεν χρειάζεται να στο πω ... είσαι αστέρι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφα είναι !!
    Σήμερα είχα ακρίβως την ίδια ιδέα
    Για να πω την αληθειά η κόρη μου μου ζήτησε να τις φτιάξω ένα
    το έχω με διαφορετικά υλικα
    Θα της το δείξω θα ξετρελαθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι φοβερές ομορφιές βλέπω εδώ μέσα!
    Πρέπει να ομολογήσω πως ευθύς αμέσως ερωτευτηκα τη γατούλα σου!
    ΜΠΡΑΒΟ!

    Σε καταχωρώ στο Objets...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΈΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ... ΣΤΟ
    www.objetsdusoleil.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή