{ Μπομπονιέρα Βαπτισης Το Πολύχρωμο Αερόστατο ο Μαΐστρος! }

Το δεύτερο πολύχρωμο αερόστατο της σειράς είναι ο Μαΐστρος!!!

Ο Μαΐστρος είναι στρογγυλό αερόστατο με ένα μεγάλο λουλούδι στην κορυφή του. Χαμογελάει συνέχεια και κάνει παρέα με τα συννεφάκια που συναντάει σε όλα του τα ταξίδια!

Τα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει είναι:

Για το μπαλόνι λευκή, κίτρινη τσόχα για την βάση, πορτοκαλί για το λουλούδι και μπλε για το μεσαίο διακοσμητικό.
Για το καλαθάκι, πορτοκαλί και κίτρινη τσόχα.
Απλό, λεπτό σχοινάκι έχω βάλει για να ενωθούν το μπαλόνι με το καλάθι. Τέλος και σε αυτό το αεροστατάκι, αριστερά και δεξιά, έχω κολλήσει φιόγκους από κορδέλα που είναι σαν άχυρο.

Οι διαστάσεις είναι: ύψος, (από το μπαλόνι μέχρι το καλάθι) 21 εκατοστά περίπου και μήκος (μπαλονιού) 12 εκατοστά.

Μέσα στο καλάθι χωράνε έως 5 κουφέτα.







9 σχόλια:

  1. Α πολύ ωραίο κ αυτό!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο κι αυτό ,κι όπως όλα προσεγμένο στους συνδυασμούς και στην εκτέλεση.Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΈΧΩ ΚΆΤΙ ΠΟΛΎΧΡΩΜΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ . ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικόόό! Μπράβο βρε Flora, είναι τέλειο κι αυτό. Και τα κορδελάκια πολύ τσαχπίνικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ti teleia mpomponiera!!oti prepei gia vaftisi!!katapliktiki idea!!elpizw na eisai kala!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο που είναι! Έτοιμο να απογειωθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφη μπομπονιερα και με πολλη δουλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ .ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΜΙΣΑ ΜΕ ΒΑΜΒΑΚΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ.ΤΑ ΠΑΤΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ?Η ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΤΟΙΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. sweet dreams μερικά τα σχεδιάζω εγώ, άλλα τα βρίσκω στο Internet και προσπαθώ να τα αλλάξω, άλλα μπορει να τα βρώ από μια απλή εικόνα και άλλα από ότι υπάρχει γύρω μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή