Καλώς ορίσατε στο SofterrOr.

Το όνομα μου είναι Φλώρα και λατρεύω τις χειροποίητες δημιουργίες.
Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να δείτε δημιουργίες που κατασκευάζω τις ελεύθερες ώρες μου από τσόχα και ύφασμα, όπως, Μπομπονιέρες Βάπτισης, Χριστουγεννιάτικα Στολίδια, Πασχαλινές Λαμπάδες, και πολλές, πολλές δημιουργίες! Φτιάχνω διάφορες μορφές ραμμένες με τα χεράκια μου και αυτό μου αρέσει γιατί το κάθε πραγματάκι που δημιουργώ από το ίδιο πατρόν έχει τη δική του μοναδικότητα.

♥ Τα πιο Όμορφα και Γλυκά Νέα!!! ♥

Μια όμορφη καλησπέρα από εμένα, με πανέμορφα και πολύ γλυκά νέα!

Το ξέρω ότι λείπω εδώ και καιρό, όμως είμαι απόλυτα δικαιολογημένη γιατί μετά από 11 χρόνια σχέσης παντρευτήκαμε με τον σύζυγό μου στις 26 Απριλίου 2013 και στις 25 Ιουνίου του 2013 έκανα τη πιο όμορφη δημιουργία μου, γέννησα την πανέμορφη κορούλα μου και από τότε, ξέρετε πολύ καλά όσες είναι μανούλες, ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος.
Πλέον είμαι μια ευτυχισμένη μανούλα και βλέπω το μπουμπούκι μου, σιγά, σιγά να μεγαλώνει και να με εκπλήσσει με το κάθε πραγματάκι που κάνει!

Βέβαια και δεν έχω εγκαταλείψει τη λατρεμένη μου συνήθεια, αλλά με περισσότερη όρεξη θα κάνω αναρτήσεις με νέα σχέδια και ιδέες, περισσότερα θα δείτε με πράξεις, παρά με λόγια!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μου στέλνουν σχόλια και ερωτήσεις είτε μέσω του email μου είτε μέσω του Facebook.

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχετε μια Καλή Χρονιά με υγεία και πολλές δημιουργίες φτιαγμένες από τα χεράκια σας!

ΥΓ. Στη φωτογραφία είναι τα χεράκια τις μπέμπας μου σε ηλικία ενάμιση μηνών!!! :Ο)


16 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά Φλώρα να χαίρεσαι το μωράκι σου και τον αντρούλη σου!! Μας έλειψαν οι ομορφες δημιουργίες σου όμως το κοριτσάκι σου ειναι το πιο όμορφο δημιουργημά σας!!! Απόλαυσε όλες τις στιγμές με το παιδάκι σου και την οικογένεια σου και όταν βρεις χρόνο φτιάξε μας τα όμορφα πραγματάκια σου. Να ζησετε όλοι ευτυχισμενοι!!! Φιλια Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φλώρα μου αυτά είναι τα πιο ευχάριστα νέα!
    Να σας ζήσει η μικρούλα σας και να την καμαρώνετε πάντα σε κάθε β΄ξμα της ζωής της!
    Φιλιά πολλά, καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελεια νεα!!!!καλη ανατροφη στην μικρουλα και καλη χρονια και στους 3 σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή χρονιά!!! Να σας ζήσει η μπεμπούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας ζήσει! Πράγματι όπως το λες η πιο όμορφη δημιουργία! Και η πιο σημαντική!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Φλώρα!!! Να σας ζήσει η μπεμπούλα σας!!! Είπα κι εγώ που χάθηκε αυτό το κορίτσι τόσο καιρό αλλά δε φαντάστηκα αυτό το σενάριο! Ότι καλύτερο για το 2014!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά μου Φλώρα, όλα τα καλά και η ευτυχία του κόσμου να συνοδεύουν από δω και πέρα την ζωή σας!!! Να ζήσετε με πολλή-πολλή αγάπη, να χαιρόσαστε το αγγελάκι σας και ο καινούριος χρόνος να σας φέρει ακόμα περισσότερα χαμόγελα και άπειρες χαρούμενες στιγμές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ω!ω!καλη χρονια!!χρονια πολλα!!!!!!!!!!!να σου ζηση!!!!!!!!!!!!!
    ....irida....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλη χρονια και να χαιρεσαι την πραγματικά πιο ομορφη δημιουργία σου! Γερή, καλότυχη να είναι και να γεμιζει τη ζωή σας χαμόγελα η μπεμπούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Nα σας ζήσει Φλώρα μου!!! κι εγώ γι αυτό χάθηκα!! 17/4 η 2η κορούλα μου!!! Γερά να ναι και θα χουμε αργότερα μπόλικο χρόνο για τις δημιουργίες μας!! Καλή χρονιά και υγεία εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σου ζήσει!!!!!!!!!!! Δεν υπάρχει ωραιότερες λόγος για να κάνεις σκασιαρχείο από οπουδήποτε!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φλώρα μου, είναι τα πιο υπέροχα νέα! ΝΑ σου ζήσει το μπουμπουκάκι σου και να το χαίρεστε. Κάθε ευτυχία σου εύχοαμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φλώρα μου, είναι τα πιο υπέροχα νέα! Καλή χρονιά να έχετε με το μπουμπουκάκι σας και εύχομαι κάθε ευτυχία. ΝΑ το χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο πιο αργοπορημένες ευχές πια!?! Να είστε καλά κοπελίτσα μου να χαίρεστε τη μικρούλα σας, να τη βλέπετε να μεγαλώνει με υγεία και πολλά χαμόγελα! Καλά κουράγια, καλή συνέχεια, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλα χρονια θα ζήσεις!!ειχα προχθές την κουβέντα σου με την αδερφή μου!να σου ζήσει το μικρό φατσονακι!εισαι έτοιμη για παραγωγή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή