Μπομπονιέρες Βάπτισης: Ζωάκια του Δάσους, Tα Ελαφάκια!!!

Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο, εύχομαι να είστε όλοι καλά!

Επιτέλους ήρθε ή ώρα να σας παρουσιάσω όλα αυτά που έχω κάνει και είναι αρκετά!
Αρχίζω με τα Ζωάκια του δάσους που εδώ και ένα χρόνο τα έχω έτοιμα και θέλω πολύ να σας τα δείξω!
Τα Ζωάκια του δάσους είναι μια κατηγορία από μόνη της, κάθε ανάρτηση θα έχει θέμα ένα ζωάκι.
Τα ζώα του δάσους είναι ένα πολύ όμορφο θέμα για μπομπονιέρες βάπτισης και το προτείνω για βαφτίσεις που αρχίζουν από Σεπτέμβριο έως και Ιούνιο.

Σήμερα θα σας παρουσιάσω τα Ελαφάκια αυτά τα όμορφα και ευγενικά πλασματάκια του δάσους! Τα έχω κάνει σε τρεις αποχρώσεις του καφέ, του κεραμιδί και στο χρώμα της ώχρας.
Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες παρακάτω τα έχω κάνει σε δυο σχέδια το ελαφάκι ένα να βλέπει μπροστά και το άλλο ελαφάκι να βλέπει προς τα πίσω.

Πιστεύω να σας αρέσουν και μέχρι την επόμενη ανάρτηση όμορφες χειροποίητες δημιουργίες!!! :Ο)

Επικοινωνήστε μαζί μου στο softer@otenet.gr











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου